Офисная мебель
с фабрики
в Киеве.

ПРОЦЕДУРА ПРОДАЖУ

Етапи укладання угоди купівлі-продажу

1. Замовник передає технічне завдання.
Під цим маються на увазі вимоги до організації всіх робочих процесів в офісі. Виходячи з технічного завдання, Виконавець готує планування, яке враховує ефективність робочих процесів при мінімалізації офісного простору, а також можливість адаптації офісного простору при зміні чисельності співробітників, структури компанії або бізнес-процесів. Виконавець пропонує варіанти оздоблювальних матеріалів, які оптимально використовувати для окремих зон офісу. Важливим моментом є організація навігація всередині офісу.
За допомогою меблевих рішень, а також рішень щодо організації простору підвищується продуктивність і лояльність персоналу, економиться площа офісу і створюється робоче середовище для швидкої адаптації до змін.
Час підготовки: від 3 годин до 5 днів (в залежності від обсягу робіт).

2. Узгодження проекту з Замовником. Оптимізація виходячи з побажань Замовника.
Виконавець вносить зміни в проект і готує попередню специфікацію.
Час підготовки: протягом 2 днів.

3. Аналіз технічної можливості виконання замовлення (у разі виготовлення меблів за індивідуальним замовленням або при необхідності скорочення термінів поставки меблів).
Час підготовки: протягом 1-2 днів.

4. Узгодження умов угоди.
Сторони підписують договір купівлі-продажу із зазначенням термінів і місця поставки, умовами оплати, а також специфікацію і план розстановки.
Час підготовки: протягом 1-2 днів.

5. Внесення передоплати Замовником.
Після отримання передоплати Виконавець приступає до виготовлення замовлення.
 
Час виконання: протягом 3-х банківських днів.
 
6. Фактичне здійснення доставки та установки замовлення Виконавцем.
 
Час виконання: відповідно до строків, зазначених у договорі.
 
7. Внесення остаточної оплати Замовником.
Після установки замовлення Виконавцем і підписання актів прийому-передачі.
 
Час виконання: протягом 3-х банківських днів.